avatar Ten blog rowerowy prowadzi Beny79 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 20888.29 kilometrów w tym 2939.94 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.56 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 1903 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy Beny79.bikestats.pl
  • Sprzęt szybka Helga

20# Pętla wokół Lednickiego.

Środa, 5 lutego 2014 · dodano: 05.02.2014 | Komentarze 2

Miały być wiadukty, wiadomo tam bezpiecznie, ale po wyjechaniu z domu spotykam Marcina K. i zmieniam nieco plany. Jadąc z kolegą kłapiąc jadaczkami dojeżdżamy do Pobiedzisk, gdzie kania odbija na dom, a ja lecę dalej na objazd mojej standardowej pętli, lecz tym razem w druga stronę niż zwykle. Sama jazda typowo luzacka, bez napiny, jednak 8h w tyrce dają w kość, i na ostre napieranie brakło mocy.Tuż przed domem, jakieś pół kilometra, usłyszałem strzał, jak by z kamienia w koło. Po dojechaniu do domu patrzę koło ósemka, a szprycha owinięta wokół kasety, fuck, je...e dziury na Kociej. Trza do serwisu z kołem gnać, bo helga unieruchomiona.

Kategoria 0-100, szosa

Beny79
| 19:34 środa, 5 lutego 2014 | linkuj Ja w treku miałem koło uszkodzone, i również u Fogta naprawiałem. Teraz zrobię podobnie:)
19Piotras85
| 19:15 środa, 5 lutego 2014 | linkuj w PK Promno na gałęziach prawie zerwałem szprychę. Jechałem dalej, a na drugi dzień oddałem do Fogta i pięknie mi to zrobili. Jestem bardzo zadowolony ;)