avatar Ten blog rowerowy prowadzi Beny79 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 20888.29 kilometrów w tym 2939.94 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Beny79.bikestats.pl
  • Sprzęt Black Forest 2.0

38# Z ziomalami harce.

Niedziela, 9 marca 2014 · dodano: 09.03.2014 | Komentarze 2

O godzinie ósmej z małym haczykiem z moimi Pobiedziskimi ziomkami Marcinem H. oraz Marcinem K. wyruszyliśmy na podbój Dziewiczej Góry. Trasa wiodła między innymi przez singiel nad jeziorem Kowalskim, gdzie na Focusie czułem się jak ryba w wodzie.Na Dziewicy też troszkę poszaleliśmy, ja na killerze to tak zapierdalałem jak nigdy, duże koło robi dobrą robotę. Podjazd killerem też wszedł gładko, to cieszy. Następnie udaliśmy się do Kicina, gdzie pożegnaliśmy się z kanią, a my z wazą pognaliśmy na Poznań, kibicować chłopakom na Winogradach w Memoriale Marka i Zbyszka. Startował klosiu i JPbike, ładnie zapierdalali:) Nie mogło również zabraknąć Jurka57, który na swojej szosowej bestii przyjechał z Buku. Po zawodach wyżera, czyli placek, made in Asia:) , i bajera ze szczonami oraz wspólna fota. Powrót samotnie, pod wiatr, ale było spoko, nie było większych oznak zmęczenia. Generalnie zajebiście spędzony dzień w doborowym towarzystwie, tylko ten czas za szybko ucieka:)