avatar Ten blog rowerowy prowadzi Beny79 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 20888.29 kilometrów w tym 2939.94 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Beny79.bikestats.pl
  • Kalorie 2005kcal
  • Sprzęt Black Forest 2.0

66# I Śrem Maraton

Czwartek, 1 maja 2014 · dodano: 02.05.2014 | Komentarze 9

Na miejsce jedziemy z Marcinem moim bolidem, rowery wygodnie spoczywają na tylnej kanapie:) Na miejscu jest już Asia, która jechała z kolegą, oraz ekipa od Fogta, czyli mój team:) Przygotowania rowerów, bajera, troszkę rozgrzewki i na start. Myślę sobie, że nie będzie lekko, bo jakiś zamulony i bez epy byłem. Po strzale z giwery redaktora Kurka, runda honorowa, i po około 300 metrach ogień.Początek w tumanach kurzu, chwytam jakąś solidna grupkę, i ciśniemy. Jedzie się ciężko, ale z kilometra na kilometr się rozkręcam. W pewnym momencie jadę za gościem od Ryby, który myli trasę, i nagle hamuje, i skręca. Fuck leżymy, grupka troszkę odjeżdża, ale po chwili już ich dogoniłem.Na sekcji asfaltowej wychodzę na zmianę, i nadałem solidne tempo, część wiary odpadła.W lesie jadę znowu za gostkiem od Ryby, ostry skręt w lewo, i mocny podjazd, gdzie ten znowu mnie blokuje, i grupka mi odjeżdża. Uciekam temu od Ryby bo mnie, wku, zdenerwował:) Gonie chłopaków jakieś 7kaemów, dochodzę ich na sekcji z piachem. Dalej jedziemy razem, Dawid(daVe) na czele, ładnie ciśnie,daje mu zmianę i jeszcze przyspieszam.Tempo dałem ostre, i ciśniemy tak spory kawałek, zjeżdżam na lewo i czekam, aż ktoś mnie zmieni, patrzę znowu Dawid wychodzi na czoło, mówiąc, że chętnych brak.Około 5 kaemów przed meta ucieka nas szczon ze Śremu. Gonimy go, jest w zasięgu wzroku. Na rozjeździe mega, mini atakuję, przeskakuję rów z wodą, i jestem tuż za gościem ze Śremu, ze dwieście metrów od mety wyprzedzam go, i słyszę dawaj Seba, dawaj, to Asia na mnie krzyczała, no to dałem i na metę wjechałem jako pierwszy z mojej grupki.
To był dobry wyścig, jestem zadowolony.
23 Open  7 M3. czas 2:07:00

Koncentracja przed:)

Konie gotowe.

Tuż po starcie

Na trasie.

Z ekipą Pro Goggle:)

Marcin z izobronikiem:)

Z prezesem fota musi być:)

Kategoria maraton

arturg15
| 18:12 niedziela, 4 maja 2014 | linkuj Mega gratulacje, super miejsce, smacznego dla Wazy - izobronik też dobry
MaciejBrace
| 16:48 sobota, 3 maja 2014 | linkuj Super opis
z3waza
| 21:09 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Gratki Seba, idziesz do przodu!
Beny79
| 18:39 piątek, 2 maja 2014 | linkuj krzychu-dzięki, mogło być jeszcze lepiej, gdy bym się zabrał z wcześniejszą grupą.
JP- ze dwa metry, i jakieś kanoldy były, generalnie szło przejechać, ale gostek mnie przyblokował.
klosiu- ten od ryby to niezły gamoń był.
Jurek-super, super:)
daVe- przewidywałem, że młody spuchnie:) Pozdro:)
daVe
| 14:57 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Dzięki za dobrą, mocną jazdę! Super, że utarłeś nosa temu młodemu. Ja niestety już nie dałem rady, ale przynajmniej na samym końcu doszedłem p. Przybysza z Thule :) Do następnego!
Jurek57
| 14:35 piątek, 2 maja 2014 | linkuj ... ryba , ryba jak mnie słyszysz , akwarium ... :)
super jazda !!!
klosiu
| 12:38 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Tuż za pudłem, szkoda.
Ryba jakichś dywersantów wystawia na trasę, trzeba uważać ;).
JPbike
| 12:01 piątek, 2 maja 2014 | linkuj Gratki ! Fajny opis ;) Dałeś ognia !
A ten przeskok przez rów ile miał metrów ? :)
krzychuuu86
| 11:24 piątek, 2 maja 2014 | linkuj gratulacje! bardzo mała strata do zwycięzcy.