avatar Ten blog rowerowy prowadzi Beny79 z miasteczka Pobiedziska. Mam przejechane 20888.29 kilometrów w tym 2939.94 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.56 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 1903 metrów.

Wykres roczny blog rowerowy Beny79.bikestats.pl
  • Sprzęt HokusFocus

43# Zbuntowane nogi.

Sobota, 4 kwietnia 2015 · dodano: 04.04.2015 | Komentarze 3

Tak, moje nogi się zbuntowały, i nie chcą mocno deptać. Mam problem z mocnymi skurczami i prawdopodobnie odpuszczę sobie ściganie. Trudno mi pogodzić pracę fizyczną z sensownymi treningami, bez których nie będzie porządnej formy. A jazda w czarnej dupie mnie nie satysfakcjonuje. Zostanie turystyka rowerowa, choć zamulać nie zamierzam.
Spotkałem dzisiaj wazę trenującego na wiaduktach. I w okolicy Kociej kolegę kanie76 , na swoim szybkim niemieckim ścigaczu.

Kategoria 0-100, Samotnie, szosa

JPbike
| 18:59 poniedziałek, 6 kwietnia 2015 | linkuj Dokładnie ! :)
Gdyby były Mistrzostwa Pracowników Fizycznych w kolarstwie górskim to ... ;)
Beny79
| 18:47 poniedziałek, 6 kwietnia 2015 | linkuj Wiem,wiem Jacku, gdyby nie ta robota to dopiero byśmy system rozjebali:)
JPbike
| 21:11 niedziela, 5 kwietnia 2015 | linkuj Seba, głowa do góry, jak wiesz - nie jesteś sam, mam podobnie.